85000

Idag har jag varit riktigt bitter!!! Har gått miste om att få 85000kr från mitt försäkringsbolag. Allt detta pga att jag inte varit sjukskriven 50% eller mer de senaste 6 månaderna. Om jag hade varit sjukskriven 50% i april så hade jag fått dom där pengarna, men så är man duktig och kämpar sig tillbaka tidigare för att man vill också får man inget för det. Hade jag vetat det hade jag aldrig gått upp mer i % utan passat på att verkligen må bra och vara hemma de övriga 50% istället för att slita mer än vad som kanske hade varit smart. Jag trodde aldrig att det skulle löna sig att inte jobba. Men ja ja, nu har jag lärt mig det...

Jag får väl säga som pappa sa: man ska inte vara ledsen över pengar man aldrig haft....


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj. ja jag förstår det känns men konstigt som du säger att det ska löna sig vara sjuk. vad är det för bolag? Kanske jag också missat det;) så kan vi va bittra tillsammans:)

2012-04-27 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0