Kass

Det har varit en kass uppdatering nu på sista tiden, men det är inte det enda som varit kasst. Jag har inte riktigt skött mig på godis och fika fronten, men nu är det nya tag igen. -10kg har jag inte nått än, vilket känns himla irriterande!! Å andra sidan, vad kan man förvänta sig när man inte äter rätt och inte heller tränar som jag gjort. Att jag inte tränat ordentligt måste jag till viss del skylla på att jag har varit förkyld. Dock medförde sig denna förkylning även ett stort lass av lathet. Nog om detta, nu är det bara att tuta och köra så jag kommer förbi dessa 10 kg så jag får gå och klippa mig. Det är nämligen min belöning. Jag har dock inte bestämt mig om jag även ska ta min massage då också eller om jag ska ta den v.b.

Annars knallar livet på i full fart. Lale håller på att bygga hundgården, eller djurgården som han så gärna vill kalla den. Jag håller på att tvätta, städa och planera mat inför fjällsemestern. Vi drar upp till kopparåsen på onsdag och är då framme där på torsdagen. Sen åker vi hemåt på måndag och kommer då hem på tisdag. Ska bli sååå skönt! Hoppar på bra väder, men som det ser ut nu så verkar det mest bara bli moln, lite sol på fredagen, men det är inte hela världen. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul med uppdatering, jag har saknat dina inlägg. :) Låter superskoj med fjällsemester, hoppas att ni får det riktigt härligt! :)

2012-04-15 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0