Ledig

Igår jobbade jag min sista dag på HSE, nu är jag tjänstledig därifrån i 6mån. Börjar mitt ny-gamla jobb på onsdag. Skönt när man har ett par dagar ledigt från det gamla jobbet och börjar det nya med en ledig dag. :) Ska försöka få undan lite tvätt sedan fjällen och sen ska jag ut till Marieberg tänkte jag. Uppdatering från fjällen kommer så småning om. En promenad in till stan får det nog bli också. Har varit kass sista tiden med träning.

Har för övrig varit hos handkirurgen i onsdags och de har nu konstaterat att det onda och de besvär som är kvar av handen kommer att vara bestående så jag ska nu på en ny läkarbedömning så de får se exakt vad som är bestående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0