Ett kvarts sekel

Ja, igår fyllde jag 25år så hela helgen har bestått av kalasande. Fredagen tog jag och Lale en lugn kväll, köpte skräpmat och mådde gott. Tidigare under kvällen tog jag och Caisa en välbehövlig promenad.

Lördagen var det kalas för släkten. Dagen började dock med ett besök på gustavsvik, med bad och stoj tillsammans med Lale, Andreas, Agnes, Hedvig och Hjalmar. Sen åkte jag och Lale hem och ordnade med det sista inför kalaset. Sedan dök fam. Rydbrink, fam. svensson och Kent upp, vi åt lite smörgåstårta och fika (eller jag hoppade fikat och åt smörgåstårta och fruktsallad istället) Detta år hade vi skippat en vanlig tårta och hade istället fruktsallad, glass och lite kakor. Jag fick en blomma, matlåda, goodie bag, presentkort på: relaxen, en timme på golfrangen, lek och buslandet, boda borg, 30min massage, tre trätters middag på stora örebro och presentkort på sf bio. Så nu är det bara att ni hojtar till om ni vill haka på och hitta på något av dessa saker... :)  

Söndagen fick jag skönsång och frukost på sängen av min käre make. Av honom fick jag ett par nya tränings innedojjor och ett nytt gymkort! Perfekt! :) Mamma, nettan, mormor och Karin hade skickat paket så dom passade jag också på att öppna där på morgonen. Det innehöll träningskläder, två böcker, presentkort på interflora, presentkort på ett frisörbesök och en "luck of the Irish" glasboll. Vi tog oss sedan en sväng ut till marieberg och kollade efter de nya träningsskorna åt mig. Hittade ett par på xxl sport, men de fanns inte i min storlek.. :( Jag bestämde mig för att jag skulle ha dom, fanns dom inte där så fick vi väl beställa dom från internet. Lale letade febrilt på internet och tillslut hittade han dom på xxl sport i bromma så Andreas ska få åka och hämta dom åt mig. :) 

Senare på kvällen så hade vi bjudit lite vänner så det blev fika och smörgåstårta är också. Det blev över rätt mkt smörgåstårta så Lale fick ta med till sitt jobb och bjuda på det som var kvar. Jag ska ju jobba som koordinator idag annars hade jag tagit med till mitt jobb istället. Av vännerna fick jag ett ljusfat med ljus(eller kakfat, beroende på vad man sen vill använda det till), örhängen, presentkort på Marieberg, en handduk, en ljuslykta, skumbad, badsalt, ljus, sos väska och tulpaner. Sedan tidigare har jag fått ett presentkort på marieberg av mina syskon också så det blir perfekt. :)

Har verkligen blivit uppvaktad! Jag har haft en supermysig helg! Tack alla ni som var med och förgyllde den!

Kommentarer
Postat av: Sara

Önskar så jag hade varit med dig! Men du kanske kände att mina tankar var hos dig? Hela dagen? :) Grattis igen! :)

2012-02-20 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0