Planeringsdagar

Har varit iväg med jobbet på två planeringsdagar i Åkerby. Känns skönt att komma därifrån och känna att man har mer struktur och begränsningar i sitt jobb. Sen får vi väl se vart allt tar vägen i slutändan. Har diskuterat lite om ett annat jobb som jag har sökt, men det är inte helt klart vad som blir där. Skulle kännas skönt att provjobba är och känns om det beror på mig eller om det bara är arbetsplatsen som är problemet. Jag tror att min arbetsplats är problemet, jag vill iaf tro det. Då menar jag inte att jag inte gillar patientkontakten, för den älskar jag. Jag gillar också mina arbetskamrater skarpt. Det jag inte gillar är att det är så rörigt, att det inte finns så mkt rutin och struktur, men jag tror vår nya chef kan lösa det problemet, frågan är bara om jag orkar vara är under den omorganisationen...

När vi var på åkerby så bjöds det som vanligt på "konferensgodis", vilket jag struntade helt i att ta. Det obligatoriska fikat hoppade jag också över och sen, det jag nog är mest stolt över, är att jag även skippade efterrätten på trerättersmiddagen. :) Känns skönt att hålla sig borta från det. Dessutom så passade jag på att träna, när vi hade lite fritid. OCH så skippade jag alkoholen. Måste säga att det kändes lite trist att inte sitta och dricka vin med de andra, men såhär efteråt känns det bra. Nog med skryt om mig själv nu. :) jag bara måste skriva av mig om att jag faktiskt är stolt över mig själv för detta. 

Torsdagen drog jag iväg på innebandy, hade inte tänkt åka, men när Mikaela ringde och frågade om jag inte skulle dit och frågade om vi skulle ta sällskap dit, så kunde jag inte stå emot. Sen är det ju alltid kul när man väl kommer dit, det är bara att jag är så lat där vi kl 20 på kvällen när det börjar. Får se till att bättra mig på att dra iväg.

Idag blir det nog att åka lite skridskor med gubben på allmänhetens åkning, så är det någon som vill haka på, hör av er :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det lät kul jag kommer;-)

2012-02-10 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0