Söndag

Ingen viktuppdatering denna vecka eftersom helgen, för min del, har spenderats hos fam. Eriksson i Mellerud. Mycket trevligt. Lales helg har spendderats i Sälen, med bl.a. skidåkning och skoterkörning. Jag är inte alls avis, eller så MASSOR! Jag vill också åka skidor och köra skoter.

Denna vecka har haft både toppar och dalar. Har varit så less på mycket. Jobbet är mycket rörigt, det är liksom för mycket rullians på personal. Det blir så svårt att få en stabilitet. Jag har så svårt att bara koncentrera mig på att jobba när det är rörigt runtom. Så jag får se om jag kommer att fortsätta där eller inte. Jag tror det bästa skulle vara att ha tjänstledigt ett halvår och sen komma tillbaka för då tror jag det har stabiliserat sig en hel del. Men vi får ävl se vart det tar vägen.

Har varit dåligt med träning denna vecka. Endast två gånger, men det blir nog en liten löprunda ikväll, ska bli riktigt skönt. Nästa vecka blir det ordning på torpet igen.. :)

Till veckan verkar det bli fullt upp jag ska nämligen: Lämna blod, träffa läkaren, lämna in bilen, hämta hyrbil, kastrera tuff (eller iaf lämna han hos veterinären som kastrerar honom), blir borta både onsdag och torsdag då vi har planeringsdagar med jobbet (vi får inget lyxigt som kickoff i sälen -dagar, men vi få iaf åka till Åkerby och sedan sova över).

Nu ska jag kolla om min bättre hälft snart kommer hem eller om jag ska handla mat utan honom.


Kommentarer
Postat av: Sara

åh härligt att vara med elin :D måste jag få höra mer om sen :D

2012-02-05 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0