Till Lale

Detta inlägg vill jag tillägna min fantastiska man.

Tack för att du älskar mig och står ut med med mig, trots....

*Att köket ser ut som ett bombnedslag efter att jag har bakat
*Att jag aldrig kan begränsa mig
*Att jag inte dammsuger eller bäddar sängen
*Att jag är en besserwisser
*Att jag kör som en biltjuv
*Att jag gråter när jag kollar på extreme home makeover
*Att jag har så taskigt morgonhumör
*Att jag klagar så fort jag har ont eller har träningsvärk
*Att jag pratar först och tänker sen
*Att jag är spontan
*Att jag är en tidsoptimist
*Att jag har en otränad kropp
*Att jag är en arbetsnarkoman
*Att jag är en riktig virrpanna
*Att jag väcker dig när jag går och lägger mig, bara för att säga att jag älskar dig...

Du är helt underbar, jag är så glad att jag får spendera mitt liv med dig.  



Amor vincit omnia- Kärleken övervinner allt


Kommentarer
Postat av: Lale

Älskar dig min skatt! =)

2012-02-15 @ 10:15:09
Postat av: Karin

Jag sitter typ och ler för mig själv, sååå himla gulligt, ni är så fina ihop! :)

2012-02-15 @ 12:07:25
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med Karin, ni är så himla fina! :)

2012-02-15 @ 21:15:14
Postat av: Mickan (Gravid v. 34)

Så gulligt. :) Ni är så fina ihop så!



Ja, det känns underbart med ledighet, men konstigt. :P Det ska jag absolut göra! Du kanske vill joina mig på en fika / lunch på stan nån dag?



Kramar

2012-02-16 @ 16:33:35
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0