3e dagen

Nu har jag varit duktig oh bloggat i 3 dagar !!! Hoppas det håller i sig...

Har idag varit förbi jobbet och hälsat på, alltid lika kul att träffa kollegorna. Jag passade även på att dra förbi gymmet efter jobbet. Det var riktigt skönt, 30min på trappmaskinen, 35 min i skidstakning maskinen, lite maskiner på gymmet och därefter tog jag en avslutande simtur på en knapp halvtimme. Jag känner mig mycket nöjd med dagens träning.

Ser framemot att Lale nu kommer vara ledig i ett par dagar nu när det kommer några röda dagar. Han behöver det, få vila lite. Så just nu är det inga planer för helgen, utom bio på fredag med Kaj och Heli. Vilket känns bra, att bara få ta helgen som den kommer. Jag saknar ibland spontaniteten som jag hade betydlig mer av förr. När vi drog till Lund över en dag för att kolla på en teater. Eller när jag bodde i Älvsbyn och man rog till Piteå för att köpa skräpmat bara för att det var stängt på byn.

Lottie och Fredrik var förbi ikväll och åt en middag och kollade lite film. Känns lite trist att hon åker hem imorgon. Jag gillar ju när hon är här nere. Jag kollade på lite gamla bilder igår och hittade bl.a. filmen när Lottie sjöng på bröllopet. Passar på att kasta in en bild från bröllopet. Det är Kaj som har varit har fotat våra fina bröllopsbilder.





Jag älskar dig Lale, du är fantastisk!

Dagens bloggande avslutar jag med ett av mina favoritcitat (som jag förövrigt ska sätta upp som väggord hemma)

"All because two people fell in love"


Kommentarer
Postat av: Karin - tjofftjoff

Vad duktig du är Carro! Och vilken himla härlig bild, ni är så fina!! Så fint citat också :) kram! (och jag gillar också mitt löfte att komma och hälsa på dig) ;)

2012-01-04 @ 23:27:12
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Kaj

Ja den bilden är härlig den! Bilden säger allt om er, spontana och glada! :)

2012-01-08 @ 01:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0