Blogg 2012

Ny blogg, välkommen att följa den!

Dagen har jag spenderat genom att börja dagen med träning på Haga med Lottie. Jag körde crosstrainer 30 min och sedan gym med friavikter för att avsluta med ca 10 min simning för att mjuka upp kroppen lite.  Sedan har jag kollat igenom gamla datorn på bilder och låtar. Hämtat Lale också gjorde vi baconinlindad kycklingfié till middag, så gott. På kvällen kom Karin med några av barnen över och kollade på nya kissen. Vi passade på att ta en fika och sitta och surra lite (dock bara en kopp te för min del). 

Nu här i januari så har vi bestämt att vi ska ha köpstopp under januari månad, sedan får vi se vart det tar vägen. Detta gäller så klart inte mat, diesel och liknande. Men saker, kläder och sånt. Det vi dock får spendera pengar på är upplevelser för oss, så som t.ex. bio.

Håller på att skriva en årskrönika av 2011, precis som många andra har gjort. Jag publicerar årskrönikan så snart jag är klar med den, men här kommer mina tankar om 2012.

2012 kommer bli ett toppenår. Nu till att börja med så slutar jag fika, äta godis, chips, glass etc. Jag fortsätter träna lika bra som innan jul och nyår. Jag ska bli bra på att ta hand om mig själv och vara mer positiv och glad. Se till att vi har mer tid för varandra, med att bl.a. ha en date/månad, lite egen tid. Och vi ska stressa mindre men framför allt så ska vi HA KUL! Nyårslöfte eller ej, men det är iaf mina mål med 2012. Jo, jag ska också läsa ut boken ” så här kan alla svenskar bli miljonär”.



"Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut." Nalle Puh 

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga och bra tankar Carro! <3 och vad kul att följa din blogg :)

2012-01-03 @ 00:37:33
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad kul att du bloggar ! Ska bli kul att läsa mer om vad du sysslar med:)

2012-01-03 @ 06:30:31
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh vad kul att du börjat blogga igen!! Och dina nyårslöften, du är så klok Carro!! :) Kramar

2012-01-03 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0