Fullt upp

Här har det varit fullt upp i två dagar.
Igår tog vi oss en skön sovmorgon sen åkte Jag, Lale, ELeonore och Tiff ut till Garphyttans nationalpark. Vi tog en promenad som skulle vara 3km, vilket vi tyckte var helt lagom. Tyvärr så missade vi en av anvisningarna så vi gick 1,7km innan vi insåg att vi var fel, så det vara bara att vända och gå tillbaka. Då hittade vi där vi skulle ha svängt. Så det slutade med att vi gick 3,4km extra. Men det var mysigt att knalla lite i skogen.

Lale och Elonore som spanar ut över Örebro från från en utkiksplats 




Vyn som de spanar ut över





Det fanns ett träd som det var hål i, så jag bjuder på en liten pose av mig




Efter en dusch så drog jag, Lale, Kaj och Heli på bio och såg den senaste Sherlock Holmes filmen. Helt klart sevärd. Gillade man den första filmen så kommer man också gilla denna. Vi avslutade kvällen med mycket surr och Maxmat innan vi begav oss hem och snuttade kudden.

 
Lördagen bestod av ytterligare en sovmorgon, träning på Haga med Heli. Lale, Kaj oh Theodor passae på att spela NHL på ps3 under tiden vi tränade. Sen hade vi en mysig kväll med Kaj, Heli och Theodor, därefter kom även grannarna över och joinade oss.

Dagens träning bestod av:
30min cross trainer
40 min på gymmet
10min på gåbandet

Ingen kan vara nere med en ballong!
- Nalle Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0