Gamla datorn

Sitter vid vår gamla stationära dator och där kan man hitta många gamla sköna bilder, här kommer ett axplock. Hör av dig om du inte vill synas på bloggen så tar jag bort bilden.



Jag under min möhippa



Lale på sin svensexa



Detta är på smekmånaden i Rom. Hotellet hade en stor spegel i taken ovanför sängen... ;)



Maskerad och jag gick utklädd till svininfluensan



Emma när hon fyllde 25år



Varför ska min underbara familjen ta två bilar till slalombacken när man kan få in alla i en bil?!? Helt onödigt! ;)



Efter en fantastisk utekväll på westernfarm. Älskar denna bild!



En bild på en liten Tiff när hon så glatt har tuggat sönder (och spridit ut) en hel toarulle på golvet.




Julbak i gamla lägenheten



Studenten!!! :)

Många gamla goa minnen, har massor med härliga bilder. Får väl ta och bjuda på någon då och då.

Jag har varit duktig och tränat idag också, Stolt! Dock blev det rätt lugnt eftersom jag har ont i ena vaden idag, måste ha stäckt mig lite eller nåt. Det blev crosstrainer 30min, gå på löpband i 10 min, en vända på gymmet och sen avsluta med 45min simning.

Jag var iväg och lunchade med en arbetskamrat idag, så mysigt. Vi satt där i 2,5h och pratade om allt mellan himmel och jord. Då mår man bra i hjärtat efteråt. Annars har jag haft ett par trötta dagar då jag inte har orkat vara vaken hela dagarna utan har behövt sova middag ca 2h. Känns trist när det inte riktigt ger med sig och det kommer bakslag, men det är väl så, det finns ju många bra dagar också! Får se till att focusera på dom istället. Känns iaf skönt att på måndag få börja jobba 25% igen. :)

"En del människor är lyckliga för att de är vackra, andra är vackra för att de är lyckliga"


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh härliga tider:) snart kommer jag:)

2012-01-06 @ 11:53:48
Postat av: Karin

Åh vad kul med bilder! Haha och den där kvällen på westernfarm var så sjukt rolig!! :D

2012-01-08 @ 11:19:26
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0