Helgen

Sara har ju som sagt varit här och spenderat helgen med oss, det var mycket trevligt. Vi har dock inte gjort så mycket utan har mest suttit och snackat en massa skit. Välbehövligt. Det var som gamla tider. :)

Träningen har det dock inte blivit så mycket av. Har varit lite förkyld så fredag och lördag blev det ingen träning. Trots lite förkylning som var kvar i kroppen så drog jag på innebandymatchen med korpen. Vårt motståndarlag dök aldrig upp, men vi körde en träningsmatch mot de som hade spelat matchen innan. Så lite spring blev det idag, tyvärr resulterade det i förlust med 2-3.

Ja, nu är det snart en ny vecka som består av att Lillasyster kommer imorgon. Lillebror återvänder till Sverige på onsdag och kommer då förbi oss i ett par dagar. Dock lär väl inte Lottie spendera så mycket tid hos oss utan hos Fredrik. Tycker det är roligt att hon har hittat sig en gubbe som hon gillar så. Unnar alla lite kärlek! <3

I övrigt så börjar jag jobba 50% på Torsdag, det tror jag kommer gå toppen. Känns ju bra att komma igång och jobba med tanke på att just nu ser det ut som om min lön för Januari kommer att resultera i 88kr. Bäst att försäkringskassan snart godkänner min sjukskrivning så jag iaf kan få lite pengar från dom. Inte kul att vara sjukskriven, varken för en själv eller för ens ekonomi.

Detta blev ett hoppigt inlägg, men det är väl ungefär så jag känner mig.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0