Inga magmuskler

Jag tog mig en promenad med Sara idag. Eller vi var ute och gick på varsitt håll men pratade i telefon med varandra, men det känns ändå som om vi var ute och gick tillsammans. Promenaden blev på drygt 2h (mot haga) sedan kom Lale och plockade upp mig så vi kunde dra och träna.

Idag blev det core/spinning 75min. Först 30 min core för att sedan avsluta med 45min spinning. Coren var riktigt tung, kände att de magmuskler som finns är har nog legat i dvala sedan länge. Lär ju ha grym träningsvärk imorgon, men det är det värt. :)

Imorgon blir det träning med Caisa, ser framemot det.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Det måste vi göra om oftare, promenera sådär tillsammans. :) Och hoppas det är lite varmare här så kanske jag också orkar gå lite längre ;) jag är mest inne på nästa helg nu så du vet :) passar perfekt då henke åker upp med petter och några andra grabbar till vår stuga. :)

2012-01-11 @ 09:56:15
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0