Linas matkasse

Idag fick jag äntligen börja jobba 25% känns dock lite konstigt att bara vara där i 3h för att sen gå hem och vara ledig en dag innan jag jobbar igen. Kontigt, men ändå skönt. Jag känner mig pigg idag, trots att jag trodde jag skulle vara helt slut efter denna dag.

Jag har sorterat min hög som fanns på jobbet och endast 3 papper var mina, resten fick de andra ta. På ett sätt känner jag mig stolt över att jag inte tog på mig någon annans jobb och gjorde klar det, medan jag på ett annat sätt känner mig som en skurk som ger jobb till någon annan. Men det var verkligen inte mina papper. Grymt kul att vara tillbaka på jobbet, att träffa alla igen, jag gillar ju mina arbetskamrater.

Idag kom vår första leverans av Linas matkasse som vi nu ska testa ett tag. Känns väldigt lyxigt att få maten hemlevererad, nu är det bara att få hit någon som kan laga den och diska undan efter. Någon frivillig?! :)


Bild lånad från hemsidan www.linasmatkasse.se


Min fina lillasyster har också börjat blogga, ni kan följa hennes blogg här...
http://lottie.webblogg.se/
Hon skriver så fint så jag vet inte vad jag ska säga annat än att "Jag älskar dig, min fina syster. DU är fantastisk!"


Kommentarer
Postat av: Linn

Har också funderat på Linas matkasse. Tycker du att det verkar bra än så länge?

2012-01-17 @ 02:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0