Magsjuka

Ja, nu har det varit lite paus i uppdaterandet. Jag har haft lite annat för mig eftersom jag åkte på magsjuka. Både jag och Lale har legat sedan tisagkväll/natt så vi båda har varit hemma. Nu är vi på benen igen. Var hos läkaren idag igen och får fortsätta jobba 25% tom den 25e för att sedan den 26e gå upp på 50%. Känns bra att komma på benen igen. Saknar verkligen att få jobba "på riktigt". De som känner mig väl vet ju att jag är en arbetsnarkoman, så ni förstår nog hur det kliar i mina fingrar.

Nu blir det många besök som kommer framöver, känns riktigt kul!
Först kommer Sara kommer nästa vecka och sedan kommer Lottie den 24e (förresten vill någon åka med från Umeå den 23e på kvällen så drar Lottie då). Lottie kommer väl inte direkt till mig, utan lär väl dra till Hallsberg och Fredrik. :) Niklas kommer från sin tripp i asien den 25e och då passar han på att komma förbi här nere innan han drar norröver igen.

Att jag skulle iväg och träna med Caisa den där Onsdagen blev det ju inget av. Har inte blivit någon träning alls här nu, ons, tors och fre. Imorgon blir det träning igen :) Det blir att starta dagen med body pump.

Dagen idag har annars varit lugn, plockat och grejat lite på övervåningen. Sorterat och kastat en del, nu är det bara vissa grejer som ska iväg till återvinningen också. Kvällen blev ännu lugnare med soffhäng och blir en tidig kväll.

Och kom ihåg, DU är värdefull!

Kommentarer
Postat av: Mickan (Gravid v. 29)

Nej men fy för magsjuka! Skönt att ni är på benen igen!

Härligt att du får jobba mer och mer nu.



Tack! :D Den är jättemysig. Hihi. Sparkar och rör sig väldigt ofta där inne. :)

2012-01-14 @ 16:18:35
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0