Sara den rara

Det har blivit lite dålig uppdatering här nu. Sara är här hos mig nu så jag prioriterar lite annat än bloggandet. Men lite uppdatering som har varit är Onsdagen började dagen med en härlig helkroppsmassage på 60min som sedan övergick med en vända på gymmet och vidare till jobbet.

Jobbet går bra. Har verkligen fantastiska arbetskamrater! Har inte haft någon yrsel sedan jag började. Dock har haft en väldigt trött vecka, men det är väl för att jag inte har jobbat på ett bra tag.

Kvällen övergick till en tjejkväll på örebrohockey. Den bjöd på hockey och lite gratisgrejer. Innan hockeyn drog vi på efessos och käkade en god middag. Örebro vann över Borås med 7-2 :) Ingen höjdarmatch enl. mig, men ändå kul att vara där. :)

Torsdagen bestod av sovmorgon och sen kom Casper och Mia och hälsade på, det blev mycket prat och lite lunch. Mycket trevligt!

Innebandy blev torsdagens träning och kvällen avslutades med att hämta Sara från bussen. Så det blev en sen kväll med ännu mera surr som fortsattes med under stora delar av fredagen. Så nu får jag spendera ytterligare ett par dagar med denna härliga tjej! Blir en vilodag från träningen idag, får ta igen det imorgon :)

Nu blir det mys för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2012-01-21 @ 09:17:23
Postat av: Mickan - Gravid ♥

Lät härligt. :) Trevligt med massage och gott med Efesos-mat. :D Fast jag måste säga att jag föredrar Hellas.

KRAM

2012-01-21 @ 21:12:38
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0