Barnvagn

Idag har vi varit och shoppat barnvagn. Inte åt oss själva utan det är Sara och Henrik som ska ha den, så nu står den hemma hos oss tills vi åker upp. Ska bli så kul när deras lille skrutt tittar ut. Känns ock skumt att ha en vagn hemma hos oss när vi inte har barn. Tuff gillade dock vagnen direkt, ffa korgen under, så nu sitter regnskyddet på så de inte ska ligga i vagnen. Tror dock Sara och Henrik blir mkt nöjda med sin vagn (säger jag som inte kan ett dugg om det, men den är väldigt fin och verkar vara bra).



Dagens träning blev att knalla in till stan. Det var härligt väder, 13,6 grader i skuggan, det började dock blåsa så framåt slutet så det var nog precis rätt tid att gå. Tog en sväng förbi gymmet också framåt kvällskvisten, blev bara en kort stund, men jag var där iaf.

Igår gick jag hem från stan så jag har fått mig ett par bra prommenader nu dessa dagar. Enda problemet är att hälen börjar strula igen, men det löser sig säkert. Det var riktigt skönt väder i måndags, nästan för varmt med en tunn vindjacka, dock behövdes den idag. Nu ikväll var det 0gradigt så det får bli motorvärmare inatt så det inte är så kallt i bilen på morgonen. Lale vet ju att morgonhumöret inte är det bästa... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0