Färna herrgård

Kom hem idag efter att ha varit på två dagars skyddsombudsutbildning med Vårdförbundet. Vi var på färna herrgård, det var riktigt fint där (ligger utanför skinnskatteberg, inte kopparberg som jag skrev tidigare). Tog mig en springtur innan middagen, det blev löpning ca 3km i skogen och sen vände jag och körde gå-springa intervaller tillbaka. Kändes i benen idag kan jag säga, inte som massa träningsvärk, utan mer att mina ben var trötta. De hade även ett spa där på färna herrgård så jag tog ett litet bad innan vår trerättersmiddag. Känns som om vi mest har käkat under tiden där. Hotellfrukost är ju alltid helt fantastiska! En bra vistelse med mycket mat och lärdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0