Prommenader

Helgen har varit i full fart, skönt, men huvudet var lite trött idag. Har varit på promenad med Fina Caisa i Karslund idag. Vi gick ut och gick i drygt en timme och lyckades pricka in när solen kikade fram mellan molnen. Tiff var mycket nöjd att få vara med, hon fick springa lite lös också. Hon rulladde sig i allt som luktade illa, men badade också en hel del, vilket då var tur, men fick ändå spola av henne med slangen när vi kom hem (så även plastmattan i bilen). Senare i kväll har jag även hunnit med en prommenad med härliga grannen Pernilla.. Nöjd med dagens prommenixer.

Nu blir det att hoppa i duschen för att sedan packa för att jag ska iväg till färna herrgård imorgon på skyddsombudsutbildning. Det ska bli kul och lite lyxigt med spa och sova i enkelrum borta. :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt.

ja de där med viktnedgång e jobbigt. Men jag bara ska bli av med mina överflödiga 15 kg!!

Tack goa snälla du

kram

2012-04-10 @ 20:40:02
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0