Vasaloppsspinning

Var på vasaloppsspinning i sönags, vilket resulterade i 4 timmar på spinningcykeln. Dock var det 5 min paus mellan varje timme, det var rätt välbehövligt. Känner fortfarande av lite smärta i sittbenen på vissa hårda stolar. Men det var det värt. :)

Annars har det varit en skön helg, vi hade grillpremiär i lördags med Emma och Jonas. Vi smed lite planer inför den kommande fjällsemestern. Jag har lämnat in mobilen på lagning, så kanske jag slipper att den bryter samtalen hela tiden. Jag vill ju gärna själv bestämma när jag har pratat klart.. :) 

Imorgon är jag ledig, vilket ska bli riktigt skönt. Har dock inga planer för dagen, eller ja det får väl så klart bli lite träning. Nya tag denna vecka eftersom jag inte har gått ner i vikt denna vecka. Känns surt, men det är väl bara att ta nya tag.

Lale har blivit krasslig, det är ju rätt många som ligger i influensan. Sedan jag började träna så har jag varit betydligt mindre sjuk än innan vilket känns toppen. Lale har alltid varit minre sjuk än mig och nu är det jag som sällan är sjuk istället. Känns bra att jag inte är sjuk lika ofta (peppar, peppar ta i trä).

Detta blev verkligen ett otroligt spretit inlägg men så får det va. Jag ska försöka ta mig i kragen med bloggandet nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0