Blä!!!

Finns det något tråkigare än när man gjort sig helt klar, packat med allt som ska med, går ut till cykeln och ska bara sätta sig och trampa iväg (för en gångs skull äntligen cykla till jobbet) också är det ingen luft i bakdäcket!!!!!

Såååååå arg! Jaja, det är väl bara att ta bilen istället då. Men jag gillar verkligen inte när saker och ting inte blir som jag vill!!!!!

Jaja, hoppas på en lugn dag på jobbet. Brukar ju kunna bli lugnare när det är något större som sänds på tv, som nu när det är fotboll...


Kommentarer
Postat av: Sara

haha förstår frustrationen! Jag tänkte ut och springa (för en gångs skull, har inte sprungit på hela semestern) igår, och så kom regnet precis då! Jag hade myskväll i soffan istället ;) Saknar dig vännen! <3

2013-07-19 @ 18:07:18
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0