FF

Kör fitnessfighten denna månad. Ibland är det grymt tungt som i förrgår när jag körde träningspasset och det rann tårar. Igår var det en mkt bättre dag. Jag känner mig både starkare och lättare, känns toppen! :)

Idag är jag ledig och har bara myst på här hemma, plockat och grejat lite. Och sovit middag (det är verkligen grymt skönt). Tänkte att jag ska ta och packa upp det sista ur väskorna från när vi var upp till Älvsbyn. Blir träning ikväll och sen förbereda maten för
Morgondagen eftersom jag jobbar kväll och innan det ska på en nervmätning av nerverna i handen.

Kastar in en bild av alla katterna med kattungarna som nu flyttat hemifrån...


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte också försöka mig på något liknande som FF. Fast kanske inte fullt ut. Men att försöka träna 1h varje dag iaf :) Kul att du skriver! :D Har saknat dina inlägg! :)

2013-07-15 @ 17:36:04
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

Har inte varit in här på flera veckor eftersom jag vet att du inte uppdaterat på länge, men det var som att jag hade på känn att du uppdaterat här nu så jag kikade in ikväll. Och se på tusan det fanns ju ett färskt inlägg! :-D Superkul att du skriver igen, jag har saknat dina inlägg! :-) hoppas att ni har det bra och en härlig semester! Kramar

2013-07-16 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0