Operation

Ja, då var vi igång med samma veva på denna hand som den förra. Operation på onsdag, snabba ryck för att få handen bra till vår lilla kille kommer. Frågan är bara om jag gjort rätt beslut... 

Förra gången testade jag med skena först, men det funkade inte så då blev det operation iaf. Denna gång känner jag att handen måste vara bra i slutet av maj och har inte "tid" att testa skena först, för funkar det inte och det ska bli operation så blir det ju inte förrän efter sommaren (de opererar inte gärna på sommaren), vilket då innebär att en hel sommar kommer jag troligtvis inte kunna lyfta vår son! Å sen kan det vara sp att vid en operation så kan nerven skadas och då har jag två konstant dåliga händer!! Åh vad svårt när man har lite tidspress!! Känner att jag velar lite. Det absolut enklaste är ju att sluta gå in i dörrkarmar!

Å vad saker jag vill hinna med innan operationen, för sen kommer jag ju inte kunna använda handen på ngn vecka... Blir till att prioritera saker som ska göras och kanske ta ett par fler kräkningar så jag hinner lite. Jag menar slut kommer jag ändå vara av operationen så då kan jag ju passa på att vila upp mig. Kul påsk! 

Kommentarer
Postat av: Sara A

Men :( stackare! Vet inte vad jag ska säga...tänker på dig iaf! ♡

2014-04-14 @ 14:48:11
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

Men ojoj vilken otur du har med dörrkarmar alltså! Jag förstår ditt dilemma med operationen, hoppas det blir bra tills lilla grabben kommer ut! <3 kraaaam!!

2014-04-14 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0