Mvc

Sitter och väntar på att få komma in till bm. Går in i v25 idag, ibland känns det väldigt långt till maj och inland känns det otroligt nära.

Uppdatering:
SF-mått: 24
Hb: 133 (har gått ner från 138, så det var inte alls lågt som jag trodde. Dock sa hon att järndepåerna var stora, men det visste jag ju redan. Så jag är väl bara trött då... :p)
Bltr:110/60 (lågt för att vara mig, kanske därför jag är lite yrslig)

Allt så bra ut, hjärtat tickade på för fullt i jämna slag. Vi har fortfarande inte fått höra hjärtljuden. Bm vill inte lyssna med en sån där "dosa", eller vad man ska kalla det för, förrän efter v28 eftersom det är så starka ul-vågor. Hon tog också ett immuniseringsprov eftersom jag är rh-neg och lale är rh-positiv. Annars bokade vi bara in en tid i v28.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0