Gröna grodan

Vaknade idag och mådde verkligen pyton! Illamående ont i fogarna och huvudvärk. Somnade lyckligtvis om en stund till och vaknade istället full av energi!! :) 

Käkade goda polarkaka till frukost, sååå gott! Det är något som jag kan bli toksugen på ibland, även innan graviditeten. Det ger mig alltid lite hemlängtan.

Åkte sen och käkade lunch med Michaela, mkt längesedan vi sågs. Gröna grodans sallader är verkligen toppen!! Eftersom jag var så pigg idag så satt vi och surrade i 2h innan det var dags att bege sig hem. Under tiden hade Caisa varit här och tagit med tiff på en långpromenad, skönt för henne! Tiff får inte så många långpromenader nu för tiden eftersom jag inte kan/orkar gå så långt. Resten av kvällen avnjuts i soffan och kolla tv... :)

Längtar efter dig lillkillen!

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 Vi längtar också :) skönt att du fick en piggare dag :)

2014-01-20 @ 21:06:40
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0