8år

Denhär tiden för 8år sedan rullade ett tåg in på Stockholm c med en nervös norrlandsdtjej på. Byte av tåg samt en uppfräschning av sig själv innan vi rullade vidare mot Örebro. Det jag inte visste var att jag skulle träffa min blivande man. Tänk vad internet även kan ställa till med bra saker. :) tåget var som vanligt försenat (är i princip alltid det när jag åker). Men tur var väl det denna gång. Lale hade nämligen haft en lite dålig tidsplanering med dammsugningen och en tripp förbi plantagen för att shoppa blommor. Så när mitt försenade tåg precis rullade in på perrongen kom precis lale fram. Och tur var väl det!- för hade jag fått vänta på honom vet jag inte om det hade blivit lika bra... men när jag klev av tåget såg jag honom direkt och det första leendet och den varma kramen från honom blev en av väldigt många och många fler lär det bli...<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Fina ni! ♡

Svar: ❤️
Caroline

2014-03-04 @ 10:28:43
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Heli

Kommer ihåg den dagen som igår och snö var det ute också. :)

Svar: Ja, det var ett år när det var mer snö i Örebro än Älvsbyn. Du och Kaj skulle ut och åka skidor.. :)
Caroline

2014-03-04 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0