Filosofera

Ligger i sängen och filosoferar, så skönt! Borde gå upp och äta frukost, men känner för att ligga kvar en liiiten stund till. :) 

dagens planer är nog en promenad i det superfinal vädret, skulle bli mellan 10 och 15 grader ute! :) :) hoppas bara det inte blåser så. Kanske att jag gör upp en eld ute oxh mår gott. Sedan i em är det dags för vår andra föräldrautbildning. Första var inte direkt jätteintressant, men jag hoppas denna blir bättre. Är iaf roligt att träffa några andra som ska ha barn ungefär samtidigt. Dock vet jag inte om det är någon vi kommer umgås med speciellt mkt, men det är ju också lite svårt att veta efter en gång.

Gårdagen spenderades med mysiga Caisa och Emma. Såå roligt att träffa dom igen, har blivit alldeles för lite av det sista tiden. Mår så gott efter att jag träffat dom.

Kissen har hittat babygymmet som vi fått och jag tvättat upp, får nog tvätta det en gång till. Inser också att vår lille kille inte kommer att få ha sitt gym ifred sen heller. Är nog för lat av mig att plocka undan det efter varje gång han använt det. Får väl lägga ngt där han inte är där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0