Ruta ett

Ja, då var jag tillbaka på ruta ett... Lyckades nämligen smälla i ANDRA handen i SAMMA dörrkarm i december och har haft lite småont sedan dess. Nu för 2v förvärrades det betydligt och sedan mitten av förra veckan har jag haft ont nästan hela tiden. Så nu är min dåliga hand den bästa igen och jag har fått börja göra saker med höger som jag nyligen fick göra med vänster, så nu har jag fått lära om mig, igen. Var nyss på vc, de tror också som jag att det är en inflammation i tumsenan. De vågar inte göra ngt på vc pga mina många problem med högerhanden så nu blir det remiss till handkirurgen, igen... 

Hoppad bara det kan gå över fort på denna, annars kommer jag inte kunna lyfta upp vårt barn och det känns grymt tråkigt!! Och då lär det väl sluta med att lale får vara föräldraledig oxh jag sjukskriven, blir bra med pengar det... Not!...

Över till ngt roligare nu istället. Ska träffa Caisa och Emma idag. Ska köpa lite tyg till ett babynest som Caisa ska sy. Sen får vi se om vi kanske tar och eldar lite ute när det är så fint väder. Solen skiner och det är för en gång skull vindstilla... :) så nu väntar jag bara på att caisis ska vakna. Kanske borde göra ngt vettigt i väntan på det, men jag tror att jag gör bäst i att vila lite så jag slipper kräkas. 

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0