Skräpdag!

Så känner jag inför dagen idag- skit! 

Önskar att allt bara kunde falla på plats och att min chef inte alltid uttrycker så att jag upplever det ovälkommen tillbaka. För jag tror att hon vill ha mig kvar, men hon kan verkligen konsten av det motsatta. 

Sen är jag också sååå less på folk som inte fattar ngt!! Man förklarar gång på gång och saker och ting går ändå inte in!!! 

Nää, idag är det jag som drar täcket över huvudet och hoppas på en bättre dag imorgon- det skulle ju bli sol... :)



Längtar till sommaren! :) börjar bli lite sugen på tjurruset även i år. Detta är en bild från förra året...

Kommentarer
Postat av: Erika

Stor kram till dig! <3

2014-03-07 @ 18:00:09
Postat av: Sara A

<3 du får ringa mig och beklaga dig lite så kanske det känns liiite bättre iaf. :) saknar dig! <3

2014-03-07 @ 20:49:11
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0